- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 3665
Drukarka domowa to cichy bohater każdego domu – zawsze stoi gdzieś z boku, nie rzuca się w oczy, najczęściej zapominamy o niej zaraz po zakupie, a jednocześnie jest „zawsze kiedy jej potrzebujesz” i to właśnie ona ratuje sytuację w najmniej oczekiwanych momentach. Jak chociażby wtedy, gdy na szybko musimy zeskanować fakturę, wydrukować firmową prezentację, wypracowania szkolne dzieciakom czy zdjęcie paszportowe do wniosku. Dokładnie tak – to wszystko potrafi Twoja drukarka. Ale potrafi to również zrobić bez żadnego przewodu, kabla czy bezpośredniego kontaktu. No, może poza kablem zasilającym.
Największa zaleta drukarek z Wi-Fi? Oczywiście brak plączących się kabli, oszczędność (i dowolność!) miejsca instalacji oraz drukowanie z każdego miejsca w domu czy biurze. Bo drukarki z Wi-Fi stały się już standardem i chyba nikt, kto choć raz spróbował korzystać z bezprzewodowego urządzenia, nie wyobraża sobie powrotu do urządzeń bez funkcji Wireless. A na jakie aplikacje do łączności bezprzewodowej w urządzeniach PIXMA warto zwrócić uwagę?
Apple AirPrint, czyli coś dla urządzeń z jabłkiem (iOS)
AirPrint to chyba najprostsza metoda komunikacji drukarki z urządzeniami spod znaku popularnego jabłka. Nie wymaga instalowania żadnej aplikacji ani dodatkowego oprogramowania – wystarczy, że zgodna z AirPrint drukarka jest podłączona do tej samej sieci Wi-Fi co nasz smartfon, np. w domu czy biurze. Jeśli tak, to od wydruku dzieli nas już tylko kilka kliknięć na smartfonie lub tablecie. Klikamy ikonę Udostępnij, a następnie Drukuj, wybieramy dostępną drukarkę i… gotowe. W ten sposób bezprzewodowo wydrukujemy zdjęcia, dokumenty, załączniki z e-maila, a nawet strony internetowe. I to wszystko z dowolnego miejsca w zasięgu połączenia Wi-Fi.
Czy potrzebujemy najdroższego modelu urządzenia aby skorzystać z tej funkcji? W żadnym wypadku! Apple AirPrint dostępna jest w większości najnowszych urządzeń Canon PIXMA, zarówno w maksymalnie wydajnych modelach z samodzielnie uzupełnianym atramentem serii PIXMA G (np. G5040 / G6040), jak i w urządzeniach z serii PIXMA TS (TS6350 / TS5350)– czyli zaprojektowanych do druku obrazów i grafiki w najwyższej możliwej jakości.
Pełną listę urządzeń PIXMA zgodnych ze standardem Apple AirPrint można znaleźć TUTAJ.
Canon PRINT, czyli zdalne centrum zarządzania drukiem (iOS i Android)
Canon PRINT to intuicyjna aplikacja na smartfony i tablety, dostępna zarówno na urządzenia Apple, jak i te z Androidem. Sama appka posiada bardzo intuicyjny interfejs z przydatnymi funkcjami, dzięki którym nie tylko możemy wydrukować dokument z dowolnego miejsca w ramach tej samej sieci Wi-Fi, ale też wykonać drobne korekty edycyjne, np. przycinanie czy korektę rotacji obrazu. Bardzo przydatna jest też funkcja skanowania dokumentów – wystarczy zrobić zdjęcie dokumentu, a aplikacja zaproponuje zapisanie go w najpopularniejszych formatach czy to od razu na urządzenie, czy bezpośrednio do poczty e-mail lub chmury (za pomocą PIXMA Cloud Link).
Canon PRINT można używać z większością drukarek Canon PIXMA (oraz SELPHY) obsługujących łączność Wi-Fi. Aplikacja jest zgodna z urządzeniami mobilnymi z systemem iOS (wersja 11.0 i późniejsze) i Android (wersja 4.4 i późniejsze).
PIXMA Cloud Link / Cloud Printing Center – wydrukuj sobie galerię z Facebooka
Cloud Link to platforma webowa (logujemy się przez przeglądarkę) lub nakładka na aplikację Canon PRINT (inicjujemy ją w aplikacji), zintegrowana z naszym kontem Canon ID, czyli jednym, unikatowym kluczem użytkownika Canon. Poza standardowymi funkcjami druku czy skanowania, Cloud Link pozwala łączyć się bezpośrednio z popularnymi serwisami chmurowymi (np. Dropbox czy OneDrive) i społecznościowymi, jak Facebook czy Instagram. Wystarczy, w ramach platformy Cloud Link, zalogować się na swoje konto Facebook lub Instagram, wybrać galerię zdjęć lub konkretny album. I gotowe.
Dodatkowo Cloud Link daje jeszcze większą kontrolę nad urządzeniem – po zarejestrowaniu naszego urządzenia, otrzymujemy dostęp do różnych funkcji jak np. sprawdzanie stanu atramentu czy przypisywanie i zarządzanie aplikacjami współpracującymi z drukarką.
Platforma PIXMA Cloud Link dostępna jest pod linkiem: https://cs.c-ij.com/co/login
Coś do edycji – Easy-PhotoPrint Editor
Jak sama nazwa wskazuje, to prosta w obsłudze aplikacja do szybkiej edycji i personalizacji wydruków. Aplikacja integruje się zarówno ze smartfonem, laptopem czy najnowszą usługą image.canon, jak i popularnymi, zewnętrznymi usługami w chmurze, tj. Google Drive czy Apple iCloud, z których możemy pobrać i wykorzystać zdjęcia wg własnej, kreatywnej wizji. Ale Easy-PhotoPrint Editor posiada także bogatą bibliotekę gotowych szablonów, na które możemy nałożyć własne zdjęcia (kalendarze, naklejki, plakaty, kartki okolicznościowe) i stworzyć w pełni personalizowane materiały – np. do powieszenia na ścianę lub jako prezent dla rodziny czy znajomych.
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 3597
Canon zaprezentował drukarkę fotograficzną A3+ imagePROGRAF PRO-300. To najnowszy model z uznanej serii imagePROGRAF PRO, będący idealną propozycją z jednej strony dla semiprofesjonalistów i aspirujących fotografów, z drugiej – jako dodatkowe urządzenie drukujące w niewielkich fotolabach. Dzięki lekkiej, kompaktowej konstrukcji, ta zaawansowana drukarka pozwala drukować profesjonalne wydruki w warunkach domowych i studyjnych.
Jako następca modelu PIXMA PRO-10S, nowa drukarka imagePROGRAF PRO z pewnością spełni oczekiwania użytkowników, którzy oczekują niewielkiego, prostego w obsłudze i funkcjonalnego urządzenia o ponadczasowym designie. Intuicyjna obsługa i szereg automatycznych funkcji sprawia, że korzystanie z imagePROGRAF PRO-300 jest wyjątkowo proste – jak choćby dzięki wbudowanym funkcjom czyszczenia dysz i korekcji pochylenia, które do minimum ograniczają ewentualne straty atramentu i mediów podczas eksploatacji. imagePROGRAF PRO-300 umożliwia drukowanie bez obramowania na wszystkich rodzajach nośników. Gwarantuje również wysoko kontrastową czerń oraz optymalnie nasycone kolory, zarówno na artystycznych, jak i błyszczących nośnikach o różnej gramaturze.
Bezproblemowe drukowanie w najwyższej jakości
Technologie druku Canon zastosowane w urządzeniu imagePROGRAF PRO-300 pozwalają osiągnąć znakomite efekty zarówno przy wydrukach monochromatycznych, jak i kolorowych w formacie do A3+. Zastosowanie 10 oddzielnych atramentów pigmentowych LUCIA PRO sprawia, że drukarka odwzorowuje rozszerzoną gamę kolorów i głęboką czerń, szczególnie widoczną na wydrukach monochromatycznych. Nowoopracowany, czarny atrament do wydruków fotograficznych i matowych pozwala uzyskać subtelne przejścia tonalne i żywszą czerń – zarówno na tańszych, jak i tych najbardziej profesjonalnych nośnikach. Dedykowany tusz Chroma Optimiser o wysokiej gęstości minimalizuje nierówności powierzchni na papierze błyszczącym lub półbłyszczącym, a także ogranicza brązowienie atramentu.
Sercem urządzenia jest procesor Canon L-COA PRO, który z łatwością pozwala przetwarzać pliki z dużą ilością danych. Procesor oblicza optymalny układ kropel atramentu niezbędny do druku i nakłada je z wysoką prędkością, co pozwala na druk formatu A3 w niespełna pięć minut . Dzięki technologii atramentów LUCIA PRO, fotografowie mogą bez problemu uzyskać spójne i zgodne kolorystycznie wydruki na różnych nośnikach, a dzięki oddzielnym dyszom do atramentu photo black i matte black, drukarka stosuje metodę „zero-ink switching”, która automatycznie wybiera właściwy atrament na podstawie załadowanego papieru, oszczędzając czas i zmniejszając zużycie materiałów eksploatacyjnych.
Drukuj pewnie, pracuj wydajnie
imagePROGRAF PRO-300 ożywia obrazy w formie drukowanej. Dzięki zaawansowanym technologiom druku Canon, użytkownicy mają pewność, że ich oryginalne fotografie zostaną odwzorowane na wydrukach z maksymalną precyzją i szczegółowością kolorów, ale także przy maksymalnej wydajności pracy urządzenia. Jednym z największych wyzwań podczas profesjonalnego druku fotografii jest zatykanie dysz. Aby temu zaradzić, imagePROGRAF PRO-300 automatycznie monitoruje i wykrywa, czy któraś z dysz działa nieprawidłowo, a jeśli tak – automatycznie przełącza się na dysze zapasowe. Z kolei funkcja automatycznej korekcji pochylenia koryguje i wyrównuje nośnik (jeśli nie jest prawidłowo wyrównany podczas podawania), aby zapewnić idealnie równy wydruk. imagePROGRAF PRO-300 sprawdza również poziom gęstości atramentu w zbiornikach i okresowo „wstrząsa” pojemnikami z tuszem, aby utrzymać stały jej poziom w każdym zbiorniku – dzięki temu kolory są zawsze spójne i optymalnie nasycone. Także obsługa urządzenia jest niezwykle łatwa, a fotografowie mogą szybko i intuicyjnie poruszać się po menu i funkcjach drukarki – wszystko dzięki wyraźnemu i jasnemu 3-calowemu kolorowemu wyświetlaczowi LCD, który pozwala monitorować najważniejsze funkcje drukarki, poziomy atramentów i ustawienia papieru.
Drukuj bez obramowania
imagePROGRAF PRO-300 drukuje bez obramowania we wszystkich trybach pracy urządzenia, także przy ustawieniach najwyższej jakości i na szerokiej gamie nośników – nawet na papierze artystycznym. Co więcej, fotografowie mogą teraz drukować zdjęcia panoramiczne o niestandardowych długościach nawet do 990,60 mm. imagePROGRAF PRO-300 bez problemu obsługuje natywne papiery Canon, ale także nośniki firm trzecich, w tym Hahnemuhle, Canson, Awagami oraz wielu innych, dając użytkownikom swobodę wyboru i pracy na ulubionym nośniku.
Wraz z wprowadzeniem drukarki imagePROGRAF PRO-300, na rynku pojawiły się także najnowsze papiery artystyczne Canon-Premium Fine Art Rough (FA-RG1). To profesjonalne papiery dedykowane zastosowaniom artystycznym, które dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości bawełny osiągają znakomite właściwości, charakterystyczne dla wymagających prac o przeznaczeniu wystawienniczym i galeryjnym. Dostępny w różnych rozmiarach arkusz 310 g/m2 będzie dostępny w opakowaniach po 25 sztuk. Nowe nośniki uzupełniają już szeroką gamę profesjonalnych papierów Canon, w skład których wchodzą nośniki od błyszczących po półmatowe i matowe.
Bezproblemowy workflow
Dzięki kompaktowej konstrukcji i ogromnym możliwościom druku do formatu A3+, imagePROGRAF PRO-300 z powodzeniem może służyć fotografom jako domowa drukarka fotograficzna, ale też spełni oczekiwania bardziej profesjonalnych fotolabów. Do urządzenia bezpłatnie dodawane jest oprogramowanie Canon Professional Print & Layout, dzięki czemu użytkownicy mogą rozpocząć pracę z urządzeniem zaraz po wyjęciu drukarki z pudełka. Oprogramowanie może być używane niezależnie, ale też jako wtyczka do popularnych programów graficznych, takich jak Canon Digital Photo Professional, Adobe Photoshop czy Lightroom. Za pomocą Canon Professional Print & Layout możemy zarządzać kolorami, profilami czy konfiguracją układu wydruków – dostępne jest m.in. drukowanie całej galerii i drukowanie panoramiczne. Oprogramowanie pozwala również drukować wydruki testowe oraz proofy (soft/hard proof), aby przed ostatecznym procesem mieć pewność optymalnych ustawień z zachowaniem tych samych kolorów w całym procesie, od tych na ekranie monitora po te na wydruku. imagePROGRAF PRO-300 łączy się łatwo z komputerem PC i Mac za pomocą łącza Wi-Fi, sieci Ethernet lub kabla USB, oferując szereg opcji łączności do obsługi wielu procesów jednocześnie.
Dzięki szerokiej gamie rozwiązań Canon, wszystkie elementy procesu twórczego – od utrwalania, przez reprodukcję obrazów po druk – mogą odbywać się w ramach jednego spójnego ekosystemu rozwiązań Canon. Drukarka imagePROGRAF PRO-300 płynnie integruje się z technologiami obecnymi w aparatach EOS, co daje dostęp do jeszcze większej gamy funkcji w oprogramowaniu Canon Professional Print & Layout, jak również gwarantuje odwzorowanie maksymalnie wiernych kolorów z pliku cyfrowego na fizyczny nośnik. Funkcje, takie jak DPRAW Print i HDR Print mogą odczytać dane obrazu RAW z aparatów EOS, aby dokładnie odtworzyć ostre obszary obrazu, a także odzyskać rozjaśnienia z obrazów z pojedynczą ekspozycją.
Ceny i dostępność
Rekomendowana cena detaliczna w Polsce to 3679 zł. Start sprzedaży planowany jest na wrzesień 2020 r.
IMAGEPROGRAF PRO-300 – CECHY KLUCZOWE:
• Druk w formacie A3+, niewielka konstrukcja, ogromne możliwości
• Galeryjna jakość wydruków i technologia „zero-ink switching”
• Druk bezramkowy na szerokiej gamie nośników
• Szeroki gamut i głębia kolorów
• 3-calowy kolorowy ekran LCD
• Wyjątkowa jakość wydruków monochromatycznych
• Szybki druk w najwyższej jakości
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 9792
Firma Nikon z dumą ogłasza wprowadzenie na rynek serii wyjątkowych lornetek astronomicznych WX 7x50 IF i WX 10x50 IF – modeli wieńczących stulecie doskonałości optycznej. Za sprawą bezprecedensowo szerokiego pola widzenia i najwyższej jakości optyki, seria lornetek Nikon WX zabiera obserwatora w podróż do gwiazd, mgławic i galaktyk rozsianych po całym niebie.
Lornetki Nikon WX 7x50 IF i WX 10x50 IF - do obserwacji astronomicznych
Zaprojektowane z myślą o wymagających amatorach astronomii, lornetki te wyposażone są w korektor krzywizny pola, który kompensuje jego kształt, dając doskonałą ostrość obrazu w całym, ogromnym polu widzenia. Całkowite wewnętrzne odbicie światła i jego wysoka transmisja w pryzmatach Abbe-Koeniga zapewniają wyjątkowo wysoką jasność obrazu dopełniającą optyczne walory ultraszerokiego pola widzenia.
Lornetki Nikon WX 7x50 IF i WX 10x50 IF - do obserwacji astronomicznych
Każdy tubus wyposażony został w trzy soczewki ze szkła ED (o niskiej dyspersji), które zapewniają kontrastowy obraz o wysokiej rozdzielczości pozbawiony aberracji chromatycznej. Pozwoli to ujrzeć subtelne różnice kolorystyki obiektów „głębokiego nieba”, również na obrzeżach pola widzenia. Dla bardziej kontrastowego obrazu, wszystkie soczewki i pryzmaty pokryto wysokiej jakości wielowarstwowymi powłokami antyodblaskowymi, zapewniającymi najwyższą możliwą transmisję światła w całym paśmie widzialnym.
Lornetki Nikon WX 7x50 IF i WX 10x50 IF - do obserwacji astronomicznych
Aby zaoferować wszystkim obserwatorom – niezależnie od tego, czy noszą okulary – znakomite doznania wizualne, konstruktorzy lornetek Nikon WX poradzili sobie z poważnym wyzwaniem projektowym, oferując duże odsunięcie źrenicy wyjściowej w połączeniu z bardzo dużym polem widzenia okularów. Lornetki WX 7x50 IF posiadają pozorne pole widzenia 66,6° oraz odsunięcie źrenicy wyjściowej 17,7 mm. Lornetki WX 10x50 IF posiadają pozorne pole widzenia 76,4° oraz odsunięcie źrenicy wyjściowej 15,3 mm. Odlew magnezowy sprawia, że korpus jest zarazem lekki i solidny, podczas gdy obrotowo-przesuwne gumowe muszle oczne umożliwiają wygodne korzystanie z lornetki – bez względu na czas trwania obserwacji nieba.
Dzięki unikalnej kombinacji wielkości źrenicy wyjściowej, wielkości pola widzenia oraz mobilności, lornetki te stanowią doskonałą alternatywę dla małych refraktorów klasy „wide field” używanych z nasadkami bino. Warto zauważyć, że żadna kombinacja małego refraktora, nasadki bino i wymiennych okularów nie oferuje tak jasnego, szerokiego pola widzenia całkowicie pozbawionego winietowania.
Lornetki Nikon WX 7x50 IF i WX 10x50 IF - do obserwacji astronomicznych
Oba modele dostępne są w ekskluzywnych edycjach z okazji setnej rocznicy, opatrzonych logo jubileuszu wydrukowanym na podstawie przegubu, oznakowanych wygrawerowanym numerem seryjnym na górnej powierzchni przegubu oraz wyposażonych w specjalny skórzany pasek WX upamiętniający 100-lecie istnienia firmy. Edycje trafią do sprzedaży w ograniczonej łącznej liczbie maksymalnie 100 sztuk obu modeli razem.
Najważniejsze cechy
Wykorzystanie okularów o najwyższej jakości optyki pozwala uzyskać superszerokie pole widzenia. Zminimalizowanie astygmatyzmu i zjawiska komy przekłada się na ostry obraz, przy jednoczesnym utrzymaniu jego ostrości do brzegu pola widzenia. Nie dostrzegając diafragmy, można poczuć się jak po ”zanurzeniu” w obrazie lub podczas spaceru kosmicznego po niebie pełnym gwiazd.
Korektor krzywizny pola kompensuje płaskość obrazu dawanego przez obiektyw co zapewnia uzyskanie punktowych obrazów gwiazd w całym polu widzenia. W praktyce oznacza to uzyskanie zasięgu gwiazdowego zbliżonego do teoretycznego, a obiekty o charakterze rozciągłym, jak mgławice, galaktyki czy komety, będą szczególnie dobrze widoczne.
Dzięki zastosowaniu trzech soczewek ED (o superniskiej dyspersji) w każdym tubusie, aberracja chromatyczna w całym polu widzenia korygowana jest szczególnie skutecznie, co pozwala uzyskać kontrastowy obraz o wysokiej rozdzielczości.
Dla bardziej naturalnego i kontrastowego obrazu o jednolicie wysokiej transmisji światła w całym paśmie widzialnym, wszystkie soczewki i pryzmaty pokryto wysokiej jakości wielowarstwowymi powłokami antyodblaskowymi. Umożliwiają one wierne odwzorowanie subtelnej kolorystyki obiektów nocnego nieba.
Aby osiągnąć jeszcze jaśniejsze pole widzenia zastosowano pryzmaty Abbe-Koeniga działające zgodnie z zasadą całkowitego wewnętrznego odbicia, a więc nie powodując strat światła. Umożliwi to osiągnięcie zasięgu gwiazdowego zbliżonego do teoretycznego.
Użycie specjalnej powłoki korygującej na powierzchniach dachowych w pryzmatach Abbe-Koeniga – kompensującej przesunięcia fazowe światła odbijanego wewnątrz pryzmatów – pozwala otrzymać obraz o wysokim kontraście i rozdzielczości.
Konstrukcja optyczna, której zaletą jest zarówno superszerokie pole widzenia, jak i duże odsunięcie źrenicy wyjściowej. Wyjątkowo szerokim polem widzenia mogą wygodnie i w pełnym zakresie cieszyć się również osoby noszące okulary.
Wszystkie soczewki i pryzmaty zostały wykonane ze szkła optycznego niezawierające arsenu ani ołowiu.
Obrotowo-przesuwne gumowe muszle oczne z blokowaniem ustawienia w sześciu pozycjach ułatwiają przystawienie lornetki do oczu w odległości odpowiedniej do objęcia wzrokiem całego pola widzenia.
Pierścień korekcji dioptrażu ze wskaźnikiem ułatwiającym regulację ostrości.
Wodoszczelna konstrukcja, która nie ulegnie uszkodzeniu w przypadku zanurzenia w wodzie na maksymalną głębokość 5 metrów przez 10 minut. (W warunkach testowych firmy Nikon. Lornetki nie są przeznaczone do użytkowania pod wodą).
Hermetyczna, wypełniona azotem konstrukcja korpusu, która nie dopuszcza do zaparowania wnętrza systemu optycznego i przeciwdziała rozwojowi pleśni, nawet przy znacznych wahaniach temperatury.
Solidny, a jednocześnie lekki korpus ze stopu magnezu ułatwia obserwację „z ręki”.
Na obiektywach można zamontować filtry w rozmiarze 55 mm (P=0,75).
Lornetki wyposażono w adapter do statywu (TRA-4) umożliwiający bezpieczne zamocowanie na statywie lub montażu paralaktycznym.
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 9602
Firma Next77, wyłączny dystrybutor marki Genesis w Polsce, informuje, że wprowadziła do sprzedaży nowe produkty z linii Base –statyw fotograficzny Genesis Base Mini ABT Kit oraz statyw stołowy Genesis Base T-1. Wszystkie produkty z linii Genesis Base objęte są sześcioletnią gwarancją producenta.
Genesis Base Mini ABT Kit
Genesis Base Mini ABT Kit, mniejszy odpowiednik zestawu ABT Kit, przeznaczony jest do makrofotografii oraz fotografii przyrodniczej. Składa się ze statywu Mini ABT i głowicy kulowej ABH-36. Jest bardzo poręczny i kompaktowy. Został wykonany z aluminium i charakteryzuje się małą wagą, wysoką wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne, długoletnią żywotnością i nowoczesnym designem. Długość każdej nogi regulowana jest za pomocą 3 zatrzasków. Z kolei kolumna centralna, która w razie potrzeby może zostać odwrócona (do fotografii makro), regulowana jest przy użyciu pierścienia. Gumowe nasadki nóg zapewniają przyczepność statywu na śliskim podłożu.
Głowica kulowa ABH-36 została wykonana z lekkiego i wytrzymałego stopu aluminiowo-magnezowego, a dzięki obrotowej podstawie ze skalą sprawdzi się podczas panoramowania. Mocowanie szybkozłączki jest kompatybilne ze standardem Arca-Swiss i zostało wyposażone w dwie poziomice. ABH-36 mocowana jest do statywu za pomocą śruby 3/8”. Do zestawu dołączane jest miękkie etui na statyw.
Sugerowana cena detaliczna Genesis Base Mini ABT Kit - 245 zł
Genesis Base T-1 Statyw stołowy
Genesis Base T-1 to lekki i bardzo stabilny statyw stołowy. Został wykonany ze stosowanych w lotnictwie stopów aluminium – dzięki temu jego maksymalny udźwig wynosi aż 50 kg. Wyposażony jest w gwint 1/4", który umożliwia przymocowanie aparatu bądź kamery bezpośrednio na statyw ie, bez konieczności przykręcania głowicy.
Płynna regulację wysokości statywu – od 4,5 cm do 15 cm – pozwala swobodnie, w zależności od potrzeb, dostosować kąt położenia aparatu względem powierzchni. Z kolei opór nastawiania kąta nachylenia nóg statywu regulowany jest za pomocą śrub imbusowych. Gumowe stopki zapewniają przyczepność na każdym podłożu, szczególnie dobrze sprawdzą się na śliskich, często również mokrych, blatach. Genesis Base T-1 będzie niezastąpiony wszędzie tam, gdzie zwykły statyw okaże się za duży. Ponadto, dzięki niskiej wadze i kompaktowym rozmiarom, T-1 może na stałe zagościć w każdej torbie fotograficznej.
Sugerowana cena detaliczna Genesis Base T-1 Statyw stołowy - 90 zł
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 16768
Firma Recsea zaprezentowała dwie nowe obudowy z serii CWS dla aparatu SONY RX100 w wersji pierwszej i drugiej. W przeciwieństwie do innych obudów Recsea wyprodukowane są one z tworzywa sztucznego oraz szkła akrylowego. Wraz z pojawieniem się nowej serii produktów wykonanych z tworzywa sztucznego sygnowanych znakiem "CWS", Recsea pragnie dotrzeć ze swoją ofertą do mniej zamożnych klientów.
Nowe obudowy wytrzymują ciśnienie wody panujące na głębokości do 50 m. W użyciu taka obudowa zaspokoi wymagania fotografa podwodnego nurkującego rekreacyjnie na niedużych głębokościach. Obudowa dedykowana aparatom SONY RX100 MK 1 i MK 2 waży około 544 g. Jest lekka i ergonomiczna. Obudowa ta posiada przyciski i pokrętła pozwalające na pełną obsługę wszystkich funkcji aparatu.
Firma Recsea specjalizuje się w produkcji profesjonalnych obudów aluminiowych do aparatów i kamer wytrzymujących ciśnienie panujące na dużych głębokościach. Obudowy aluminiowe odporne na zanurzenie 100 m dedykowane były głównie profesjonalistom oraz entuzjastom.
Dla osób, które w przyszłości będą chciały zmienić aparat z SONY RX100 w wersji pierwszej na drugą, firma RECSEA przygotuje do sprzedaży zestaw części pozwalający na przystosowanie obudowy do nowego aparatu bez konieczności zakupu nowej obudowy.
Modele obudowy CWS-RX100 oraz CWS-RX100II posiadają domyślnie port obiektywu z gwintem M67 pozwalający, na używanie dodatkowych konwerterów szerokokątnych, rybie oko lub makro różnych producentów.
W zestawie z obudową podwodną RECSEA otrzymamy również pasek na rękę. Obudowa zgodna jest z wieloma akcesoriami firmy RECSEA. Cena nowej obudowy to koszt 2.650 zł. Jest ona ponad 1000 zł tańsza od swojego profesjonalnego aluminiowego odpowiednika.
W firmie RECSEA rozpoczeto już pracę nad tańszymi obudowami podwodnymi wykonanymi z tworzywa sztucznego dedykowanym aparatom SONY RX100 w wersji trzeciej oraz CANON PowerShot G7 X.
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 15875
Firma NEXT77, wyłączny dystrybutor produktów marki Genesis informuje o wprowadzeniu do oferty stabilizatora Genesis ESOX. Jest to stabilizator do kamer sportowych GoPro HERO 3, HERO3+ oraz HERO4, który pozwala uzyskać stabilne i płynne ujęcia z ręki bez stosowania drogich, dużych i ciężkich systemów stabilizacji. Jego konstrukcja oparta jest o zespół dwóch bezszczotkowych silników elektrycznych oraz czujników żyroskopowych, dzięki którym kamera jest stabilizowana w dwóch osiach.
Genesis ESOX jest wykonany w całości ze stopu aluminium. Zastosowanie tego typu materiału pozwala zminimalizować masę urządzenia oraz zagwarantować mu długą żywotność i wytrzymałość. Stabilizator zasilany jest przy pomocy trzech akumulatorów typu 16340 a dostarczana w zestawie ładowarka pozwala na ich szybkie ładowanie nawet z gniazda USB komputera.
Genesis ESOX jest łatwy w obsłudze i nie wymaga żadnych dodatkowych czynności. Może być łatwo transportowany dzięki swoim niewielkim rozmiarom i niskiej masie. Stanowi idealne narzędzie dla wszystkich użytkowników kamer GoPro HERO3 i HERO4, którzy chcą uzyskać efektowne i jednocześnie stabilne ujęcia. Produkt objęty jest dwuletnią gwarancją producenta.
Stabilizator Genesis ESOX oficjalnie wchodzi do sprzedaży z dniem dzisiejszym i będzie oferowany w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 939,- zł.
Cechy produktu:
- ekka, ważąca jedynie 300g konstrukcja wykonana z aluminium
- precyzyjny, dwuosiowy system stabilizacji
- możliwość regulacji położenia kamery w pionie
- kompatybilny z kamerami GoPro HERO3/HERO3+/HERO4
- zasilany trzema akumulatorami 16340 3.7V (dostarczane w zestawie)
Specyfikacja techniczna:
- Model: Genesis ESOX
- Typ produktu: Stabilizator do kamer GoPro HERO3, HERO3+, HERO4
- EAN: 5901698710095
- Sugerowana cena detaliczna z VAT: 939,- zł
- Gwarancja: 2 lata
- Kompatybilny z kamerami:
- GoPro HERO3 White
- GoPro HERO3+ Silver
- GoPro HERO4 Black
- GoPro HERO4 Silver
- Zasilanie: 3x akumulator 16340 3.7V
- Maksymalny czas pracy: ok. 2h
- Zakres temperatur: 10 – 50°C
- Wymiary: 220x80x80mm
- Materiał: aluminium
- Waga (z akumulatorami/z kamerą): 300/395g
Sprzedawany zestaw zawiera:
- stabilizator Genesis ESOX
- ładowarka
- przewód USB/MiniUSB (zasilania ładowarki)
- zasilacz
- 4x akumulator Li-ion 16340 3.7V 1800mAh
- instrukcja obsługi
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Akcesoria
- Odsłony: 16476
Po koniec pażdziermika dostępna będzie nowa głowica zębata Xpro Geared Head marki Manfrotto. Model MHXPRO-3WG dedykowany będzie do serii statywów 190 i 055. Zastosowanie w głowicy mechanizmu przekładni zębatych ułatwi precyzyjne kadrowanie obrazu.
Manfrotto poszerza swoją ofertę produktów XPRO o nową głowicę MHXPRO-3WG z przekładnią zębatą. Dedykowana jest do nowej serii statywów 190 i 055, wzbogacając tym samym ofertę głowic z przekładnią zębatą o nowy model.
Nowa głowica jest lekka, ma zwartą budowę i jest znakomitym rozwiązaniem dla zaawansowanych hobbistów oczekujących maksymalnej precyzji za rozsądną cenę.
Precyzyjne kadrowanie
Dzięki opatentowanemu mechanizmowi przekładni zębatych, precyzyjne kadrowanie obrazu odbywa się za pomocą ergonomicznych pokręteł, ruchem mikrometrycznym w trzech osiach.
Szybkość
Szybkie przestawienie głowicy w nowe położenie realizuje się poprzez ściśnięcie dźwigni z pokrętłem.
Kompaktowa
Wykonana z Adapto (technopolimeru), nowa głowica waży zaledwie 0,75 kg i tym samym jest najlżejszą głowicą z przekładniami zębatymi wyprodukowaną kiedykolwiek przez Manfrotto.
Wygoda
Głowica wyposażona jest w najpopularniejszą na świecie płytkę 200 PL Light, wykonaną z technopolimeru wzmocnionego włóknem szklanym.
Nowa głowica produkowana jest we Włoszech. Będzie dostępna od 20.10.2014 r.